Garanti på vores ure
HVOR LÆNGE ER GARANTIPERIODEN?
Alle Mermaid Stories ure kommer med en garanti på to år fra købsdatoen. (Dette influerer ikke dine andre rettigheder, som du har ifølge loven.)
ER DER NOGLE FEJL, SOM GARANTIEN IKKE DÆKKER?
Vores garanti dækker produktionsfejl på selve uret (dvs. urskive og urværk). Andre dele end de førnævnte er ikke dækkede af denne garanti. Vær venligst særlig opmærksom på, at vores vegetabilsk garvede læderremme heller ikke er dækket af garantien, da det ligger til naturligt læder at ændre farve med tiden, og få en smuk patina. Se mere om, hvordan du passer på din læderrem her.
Vær venligst opmærksom på, at garantien ikke dækker:
- Fejl eller beskadigelse som følge af uopmærksomhed, skødesløshed eller ukorrekt brug (f.eks.: fald, tab eller brug af produktet som værktøj, der medfører ridser mv.)
- Fejl eller beskadigelse forårsaget af uberettiget reparation eller modifikation af en tredjepart uden forudgående skriftlig tilladelse fra Mermaid Stories.
- Fejl eller beskadigelse forårsaget af ild, vand eller andre vejrpåvirkninger som f.eks. jordskælv.
- Æstetiske forandringer der opstår under normalt brug, slid og aldring. Dette gælder f.eks. de ændringer i farven, som læderremmene undergår over tid, ridser på urskiven eller på urets andre metaldele.
- Ombytning af batteri. (Også under garantiperioden.)
HVORDAN FOREGÅR PROCESSEN NÅR JEG ØNSKER AT GØRE BRUG AF MIN GARANTI?
For at få en refundering, og gøre brug af garantien, send os venligst en mail på customerservice@mermaid-stories.com. I emnefeltet skal du venligst skrive "Refundering af køb", og i mailen dit fulde navn, adresse, ordrenummer og en detaljeret beskrivelse af problemet med uret. Vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.